attol-spa

אם אתם רוצים לתת לחדר האמבטיה שלכם עוד טאצ' יוקרתי שיגרום לכם להרגיש כמו בספא או מלון אז כדאי שתחשבו על מתלה מגבות יוקרתי בעל פונקציה של חימום וייבוש מגבות. מתלה מגבות הוא אביזר הכרחי בחדר האמבטיה אך כאשר הוא משולב עם מייבש ומחמם מגבות ובמקביל שומר על עיצוב ברמה גבוהה, אז אנחנו כבר מדברים בשפה אחרת – זוהי חווית רחצה.

ישנם הרבה אנשים אשר חושבים שמתלה מגבות בעל יכולת לחימום וייבוש מגבות הוא אינו דבר הכרחי ולכן בוחרים לוותר עליו. אך למעשה הם עושים שתי טעויות בו זמנית – האחת, היא שהם מתעלמים מהיתרונות שיש למתלה מגבות מסוג זה והשנייה, היא שהם לא לוקחים בחשבון שההבדלים בין מתלה מגבות מעוצב לבין מתלה מגבות בעל יכולת חימום ומעוצב -אינם כאלה גדולים. למעשה, מדובר בפער שולי במחיר אשר משדרג את כל חווית הרחצה והפינוק אצלכם בבית.

למתלה מגבות המחמם ומייבש  מגבות, ישנם יתרונות ברורים על פני מתלה מגבות פשוטים. בעונת החורף המגבות אינן מתייבשות מהר לכן שומרות על לחות זמן רב. אותה הלחות היא חממת גידול לבקטריות שונות ועובש המזיקים לבריאותנו. ככל שהמגבת תישאר זמן רב יותר כשהיא לחה ורטובה כך יתפתחו ויתרבו יותר בקטריות העלולות לגרום לבעיות שונות, כולל בעיות עור ונשימה. השימוש במתלה מגבות בעל יכולת חימום וייבוש יאפשר למגבות להתייבש תוך זמן קצר ובכלל להפוך את הרחצה שלנו ליותר היגיינית.

כאשר לא משתמשים במייבש מגבות, המגבות נשארות לחות למשך זמן רב ובנוסף לבקטריות המתפתחות הן מקבלות ריח רע ואנו ממהרים לכבס אותן שוב. מייבש המגבות יחסוך לכם כסף רב – הייבוש המהיר של המגבות מקטין את תחלופת המגבות שלכם ואת השימוש במכונת הכביסה הידועה בתור צרכנית גדולה של מים וחשמל. בנוסף, תוך זמן קצר, המגבות יהיו יבשות ומוכנות לשימוש חוזר.

לצד כל היתרונות שהוזכרו אל תשכחו את החוויה של שימוש במגבת חמימה. בחורף אתם לא אהבים לצאת מהמקלחת החמה, אתם נהנים מזרם המים החמים ולא רוצים שזה יפסק. ואם תסגרו את הברז ותתנגבו במגבת לחה מהרחצה הקודמת תקבלו תחושה קרה ולא נעימה. לעומת זאת מגבת יבשה ומחוממת תיתן לכם מגע נעים על העור ותגדיל את ההנאה שלכם לאחר המקלחת.

מתלה מגבות מחומם מגיע בעיצובים שונים אשר ניתן להתאים לכל חדר אמבטיה. אם אתם רוצים להתחיל ליהנות מהיתרונות של מתלה מגבות מחומם בעל פונקציית חימום וייבוש התקשרו אלינו עכשיו ונשמח לעזור לכם לבחור מתלה מגבות מתאים בshow room שלנו בירושלים או בביקור בבית שלכם.

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר ל 072-2503262

כתיבת תגובה