אנו, חברת טרמוסטיילר מייבאים רדיאטורים ומחממי מגבות הישר מאירופה. אחת החברות הגדולות  שאנו מייבאים את מוצריה היא חברת zehnderהמגיעה היישר מגרמניה

חברת זנדר מאמינה בסביבה חמה נוחה ובטוחה. מבלי לפגוע באיכות העיצוב. תוך שימור על העקרונות שלהם- פתרונות עיצוב אידיאלים עבור נוחות, בריאות ואקלים החוסך בחשמל ואנרגיה. עוד מאז הקמתה, לפני כ100 שנה למעצבי חברת זנדר היה רצון עז לפתח ולייצר חידושים בסגנונות של הרדיאטורים ומחממי המגבות למיניהים. בזכות הטכנולוגיה הצליחו פעם אחר פעם להשיג את מטרתם. החידושים שעשו בחברה ובפיתוח המוצרים והגיעו לרמה גבוהה של עיצוב בטכנולוגיה כך שכל שעל הלקוח לעשות הוא לבחור את סגנון העיצוב המתאים לו, ומעצבי חברת זנדר ייצרו במיוחד בשבילך, הלקוח את המחממם המגבות או הרדיאטור הייחודי לך.

למעשה, לא רק שהחברה מייצרת רדיאטורים ומחממי מגבות מעוצבים, הם גם מייצרים חלקים מעוצבים המשתלבים יפה עם כל סוגי העיצוב וסגנונות הריהוט. המוצרים ומערכת זנדר יכולים לספק לך ולמשפחתך את הפתרונות האידאלים עבור נוחות, בריאות ואקלים החוסך
באנרגיה.

nova mirrorמתלה ומחמם המגבות METROPOLITANVITALO

הצרכן האירופאי מכיר את מגוון מחממי המגבות כבר עשרות שנים וכעת תופס מקום של כבוד, חוויה חדשה, מעוצבת ומרעננת בחדר האמבטיה הישראלי. מחמם המגבות משפר את חווית הרחצה שלנו ואת ההיגינה האישית שלנו, מונע ריחות לא נעימים והצטברות בקטריות. החימום של מתלה המגבות לא רק מחמם את המגבות אלא בנוסף, מחמם את חלל החדר כולו, כך שבימים קרים יותר אנו נהנים מחדר נעים הרבה יותר. מחממי המגבות של חברת זנדר חסכוניים בחשמל ועובדים על חשמל על מים ואו בעזרת חיבור למערכת מרכזית.

פתרונות החימום החדשניים לחדרי האמבטיה מספקים מערכות יעילות בעלות יכולת שליטה ובקרה מלאה על מידת החום, חיסכון בצריכת החשמל, ניידות פשוט וקלה שאינה מצריכה מאמץ או סיוע של בעל מקצוע, ומבחר עשיר במיוחד של פתרונות בגדלים עיצובים וצבעים שונים. בנוסף לחברת zehnder תוכלו למצוא עוד מספר חברות ומותגים מובילים במשק שאנו מייבאים את מוצריהים לארץ כמו חברת BREM, CINIER, CAMPA ועוד.

לרשותכם עומד קטלוג המוצרים שלנו ושל חברת ZEHNDER בו תוכלו להתרשם מתמונות תצוגה ומפרט טכני של המוצרים השונים. השירות שאנו נותנים כולל ייעוץ אישי,  בניית הצעת מחיר מותאמת, אספקה והתקנה של המוצר בכל רחבי הארץ..

מחמם מגבותמחמם מגבותtroja t מחמם מגבות

כתיבת תגובה