חימום הבית, מה  האפשרויות של חימום ביתי.

חימום הבית בחורף- מדריך נבוכים של חימום ביתיאם פעם החורף בישראל היה קצר ולא מאוד קר, הרי שהאקלים המשתנה שינה את המצב לגמרי. הסערות הקשות והתכופות שמלוות אותנו מדי חורף, השלג שירד אפילו בדימונה, הרוחות העזות ושיאי הקור הופכות את סוגיית חימום הבית להרבה יותר מהותית, מרכזית וחשובה. ננסה לסקור כאן את סוגי מכשירי החימום השונים. נשווה בין אופן החימום שלהם, היעילות, הבטיחות, ולאיזה צרכים הם מתאימים. ננסה למצוא מכשיר שיחמם את הבית ולא יגרום לנו ל"חום" כשנקבל את החשבונות.

חימום הבית – מזגן

מפני שהוא אמצעי הקירור האולטימטיבי והנפוץ בקיץ, נוח לעשות בו שימוש גם בחורף. מדובר במכשיר חימום בטוח מאוד, יעיל למדי והוא גם נחשב לחסכוני מכולם. אולם, עלותו הראשונית גבוהה ובגלל אופן פעולתו הוא לא מתאים לכל האנשים. הוא נוטה לייבש את האוויר, להוציא רוח קרה ויכול לגרום לצמא, ליחה וזיעה מוגברת, בעיקר בקרב ילדים.
ובנוסף, כאשר הטמפרטורות מאוד נמוכות בחוץ, המזגן מתקשה לחמם את חלל הבית.

תנור ספירלה זה עוד אפשרות של חימום ביתי

פעם נחשב לפתרון הכי נפוץ וזמין לחימום הבית. למרות שההתחממות שלו מהירה והחום שהוא מפיץ נעים, רמת הבטיחות שלו מאוד נמוכה. הבלאי שלו מהיר, הוא מתלקח בקלות ומסוכן להשאיר אותו בהישג ידם של ילדים. צריכת החשמל שלו גבוהה והוא אינו חסכוני. כיום כבר כמעט ולא משתמשים באמצעי חימום זה וטוב שכך.

חימום הבית בזרת מפזר חום

אחד מאמצעי החימום הנפוצים. אופן הפעולה שלו פשוט- הוא יונק ופולט אוויר, אותו הוא מעביר דרך חוטי להט.  החימום הראשוני מהיר, אך הוא פולט חום מקומי ומוגבל. מחירו הוא זול, אך רמת האמינות שלו לא גבוהה והוא לא בטיחותי. כמו כן הוא מייבש את האוויר ומשמיע רעש בעת פעולתו. מתאים כמכשיר חימום נוסף.

רדיאטור לחימום. 

אמצעי חימום המכיל סוג של שמן שמחומם באמצעות גופי חימום. רמת הבטיחות שלו גבוהה והוא חסכוני מאוד, אך גם מחירו יקר ופעולת החימום שלו לוקחת זמן. יכול להוות פתרון חימום לחדרי ילדים.

קונווקטור ביתי

מדובר בסוג של רדיאטור שמחומם ע"י גוף חימום, ללא הנוזל. הוא פועל בשיטת חימום של "הסעת חום". הוא מכיל תרמוסטט אלקטרוני ומערכת בקרה מכנית.  מחירו זול למדי, ותפוקת החום שלו גבוהה.

מקרן חום לחימום בית

מדובר באמצעי חימום די חדיש שהופיע בשנים האחרונות.הוא משלב גוף חימום ומחזיר חום. מתקבל אפקט של הגברת והחזרת חום גבוה וממוקד. ההתחממות שלו מהירה והוא מפיץ חום נעים, והם יעילים למדי. אך הם מעניקים חום למי שיושב לידם, לוקח להם זמן לחמם חדר גדול ורמת הבטיחות שלהם לא גבוהה. מתאים בעיקר לחדרי אמבטיה ושירותים.

כמובן שישנם גם תנורי גז ונפט, אבל עלות התפעול שלהם מאוד גבוהה, ורמת בטיחותם נמוכה מאוד. מערכות חימום תת-רצפתיות הן פיתרון חימום מצוין, אך עלותן הראשונית מאוד גבוהה והן דורשות עבודות תשתית והכנה נרחבות.

חברת טרמוסטיילר- רמה חדשה בפתרונות חימום הבית

פעמים רבות אנו שומעים שיש סערה היסטורית חדשה שמתקרבת ומעדיפים לקנות עוד כמה מכשירי חימום מבלי לחשוב טוב קודם. לרוב, מדובר במפזרי חום ובתנורים חשמליים שלא שורדים אפילו חורף אחד. הם מספקים יותר רעשי וריחות לוואי מאשר חום. המזגן הישן שלנו לא תמיד מספק את העבודה והוא לא חסכוני כל כך. התרגלנו שהרדיאטורים הם מסורבלים ובעלי מראה תעשייתי שמכער את הבית, ועל כן אנו מנסים להימנע מהם. הרבה יותר עדיף להשקיע מחשבה ולמצוא פתרון חימום שבאמת יתאים לתקציב, לאפשרויות ולהעדפות שלנו.

חברת טרמוסטיילר מספקת פתרונות חימום איכותיים מצרפת. הם משלבים בין שתי שיטות החימום- "הסעה" ו- "הקרנה", ויוצרים מכשירי חימום אמינים, יעילים וחסכוניים . צריך רק שקע כדי להפעילם. כמו כן,הם ברמת עיצוב וגימור גבוהה. הם ישתלבו בחדר שלכם ויהפכו אותו ליותר מסוגנן. יועצי החברה יעניקו לכם שירות בסטנדרטים אירופאיים. האיכות, היעילות והעיצוב של  המוצרים שלהם "יחממו" לכם את  הבית ואת הלבה. אנו מספקים פתרונות בין המתקדמים הקיימים שוק בתחום חימום הבית,  כולל אופציות לא סטנדרטיות בהתאמה אישית. אזה בואו לפנות ונשמח לעזור בהתאמה שח חימום ביתי משתלם ואיכותי הקיים בשוק.

עוד מאמרים בנושאים פופולריים:

מחמם מגבות

חימום הבית כל האופציות של חימום ביתי חסכוני

מחמם מגבות 

מחמם מגבות שחור 

מייבש מגבות 

כתיבת תגובה