מחמם מגבות הוא פתרון יעיל, חסכוני ודקורטיבי, שמוסיף חן יופי ושימושיות לכל בית. בנוסף לשמירה על המגבות בטמפרטורה נעימה וחמימה, מחמם מגבות יפחית את כמות הכביסות בביתך ואת צריכת המים, ויעזור לשמור על ביתך מפני טחב.

בנוסף לפונקציה הברורה של חימום  המגבות, מחמם מגבות יעזור לשמור על טמפרטורת החדר, ובכך יפחית את צריכת החשמל הביתית שלך. אם אי פעם יצא לך לבלות זמן במלון איכותי, וודאי נתקלת במחמם מגבות  . אם הפתרונות המגוונים שיש לנו להציע לכם, ממגוון חברות מובילות, תוכלו להרשות לעצמכם לרכוש מחמם מגבות דומה לשימוש בביתכם.

מחמם מגבות ישדרג לך ולבני ביתך את איכות החיים בחורף הקרוב

Picture3אנו מציעים מגוון מתקנים שונים במגוון עיצובים, ונוכל לייעץ לכם ולמצוא את הפתרון המושלם לבית הספציפי שלכם. ניתן להשתמש במחמם מגבות גם כדי לחמם את השמיכה לפני השינה בלילות חורף קרירים. כיוון שמחמם מגבות מתחמם באופן הדרגתי ניתן להניח עליו גם כביסה עדינה לייבוש, ללא חשש לנזק לבדים היקרים שלכם.

מחמם מגבות הוא פתרון חסכוני שצורך מעט חשמל, ויעזור לכם להפחית את סעיף ההוצאה הביתית על אנרגיה, מבלי לוותר על נוחות מירבית. כדי להקטין את ההוצאה הזו עוד יותר, ניתן לחבר את מחמם המגבות לטיימר, ובכך לגרום לו לפעול רק בשעות שבהם הוא חיוני: בשעות שבני הבית נמצאים, בזמן המקלחת, לפני השינה, או בכל זמן אחר לפי סגנון החיים האישי שלכם. זהו כמובן גם פתרון מאוד בטיחותי, שכן המערכות שלנו עומדות בכל התקנים המחמירים ביותר. המערכת הינן בעלות מערכות שליטה ובקרה נוחות ומתקדמות ביותר

מחמם מגבות לאמבטיהועוד.אז לא משנה אם אתם בונים, משפצים או סתם רוצים לשדרג את הבית שלכם לקראת החורף הקרוב, אתם מוזמנים עוד היום לבוא לבקר באולם התצוגה שלנו בירושלים שבו תוכלו לראות במו עיניכם את מגוון המערכות והדגמים שלנו וגם תוכלו לקבל הדגמה והסבר מפורט על המכשירים השונים ופעולתם. הצוות שלנו ישמח לייעץ לכם בנוגע לפתרון האופטימלי לביתכם.

לכל שאלה : 072-2503262

כתיבת תגובה