מתקן לחימום מגבות

כשחושבים על מתלה מגבות או מתקן לחימום מגבות, עולות מחשבות על מותרות נעימה בבית מלון בחודשי החורף האחרונים – נכון? אז זהו, שלא. אולי כדאי שתחשבו על זה שוב.
במה מתלה מגבות חורפי מחומם מתעלה על ימי הקיץ החמים? אתם בטח שואלים את עצמכם.
התשובה טמונה בכך שלמחממי המגבות ישנם יתרונות במהלך כל השנה, ולא בהכרח נדרש יום סגרירי כדי שהם יעשו את העבודה. אחרי שתחוו את היתרונות שלהם בעצמכם, אתם עוד תשאלו את עצמכם מה לקח לכם כל כך הרבה זמן להגיע למסקנה הזאת בעצמכם!

virando מתקן לחימום מגבותהיגיינת אמבטיה

בעוד שמתלי המגבות יספקו לכם מגבות חמימות ונעימות, אחד היתרונות העיקריים של מתקן לחימום מגבות הוא שהם ישמרו על המגבות שלכם יבשות, מה שהופך אותם לשימושיים לא רק בעת אקלים לח ומזג אוויר קר, אלא גם שימושיים בשמירה על חדר האמבטיה שלכם היגייני יותר, שכן על מגבות יבשות יש פחות סיכוי שיתרבו חיידקים או עובש.
כמו כן, מתלה מגבות יכול לעזור בחיסכון בחשמל – מאחר והמגבות מתייבשות ישירות על המתלה, לא יהיה צורך לכבס אותן לעיתים כל-כך תכופות, מה שאומר שתוכלו לחסוך בעלויות החשמל הנובעות משימוש במייבש הכביסה זולל האנרגיה.

מגבות וחדר אמבטיה חמימים יותר

רוב חדרי האמבטיה, ללא קשר לגודלם, מקבלים מעט אור שמש, ולכן הם דיי קרירים מטבעם. החום המופק ממחמם המגבות יחמם לא רק את המגבות, אלא גם את החלל באמבטיה. בואו נודה בזה, אין משהו נעים יותר כשיוצאים מהמקלחת מלהתעטף במגבת רכה וחמימה. כמו שגם אין דבר גרוע יותר מלצאת מאמבטיית קצף לפני השינה ולהתעטף במגבת שלא הספיקה להתייבש מהבוקר.
מאחר ומחמם המגבות של טרמוסטיילר חסכוני באנרגיה, זה אומר שתזכו למגבות יבשות ונעימות אחרי האמבטיה או המקלחת שלכם – עם היתרון הנוסף בכך שתשמרו על חומכם לזמן רב יותר, בלי שתשלמו הרבה על צריכת האנרגיה של מחמם המגבות.

מחמם מגבות - מתקן לחימום מגבותהתמודדות עם מתח

חדר האמבטיה הוא מקום אידיאלי כדי ליהנות מפסק זמן מיוחד, ומגבות מחוממות תורמות לאותה תחושת רוגע, ועוזרות לכם להישאר במצב רוח רגוע ומשוחרר לזמן רב יותר לאחר שסיימתם מקלחת חמה מרעננת או טבילה באמבטיה. מגבת רעננה וחמימה מעניקה את התחושה הזאת כמו בספא, ובעידן של היום – למי לא מגיע קצת פינוק בבית?

נגיעה של סגנון – מתקן לחימום מגבות

מחממי מגבות קיימים במגוון רחב של צורות וגדלים, ויוסיפו נגיעה של סגנון לעיצוב באמבטיה שלכם. בין אם אתם אוהבים עיצוב קלאסי מתוחכם, מודרני, או מותרות אולטימטיביות – לטרמוסטיילר  יש את מתלה המגבות המושלם שיתאים לכל חדר אמבטיה.
מחמם מגבות מעוצב מביא איתו תחושת חדשנות ופינוק לחדר.

אחסון ותצוגת מגבות


בחדר האמבטיה, מגבות, במיוחד הגדולות והפופולריות יותר, יכולות לתפוס הרבה מקום, מה שיכול לגרום לטרחה במה שקשור באחסון בחדר האמבטיה. מתלי מגבות מחוממים מציעים דרך ייחודית ומקסימה לתלות מגבות, ויעניקו תחושה זורמת יותר לחדר האמבטיה.
מגוון הסגנונות של טרמוסטיילר יוכלו לספק את ההנאה של מגבות יבשות וחמות באופן המתאים לכל גודל של חדר. מתלה מגבות מחומם יכול גם להוסיף נגיעה ייחודית לחדרי אמבטיה לאורחים, מתקן לחימום מגבות יכול לספק פתרון מושלם לשימוש יעיל בחלל החדר.

חיסכון בעלויות החשמלמחמם מגבות - מתקן לחימום מגבות

אז, ללא קשר למזג האוויר, ממעמקי החורף ולצמרות הקיץ, תוכלו להיות בטוחים בידיעה שלא משנה באיזה מחמם מגבות תבחרו, אתם תזכו ביתרונות הנלווים אליו, יחד עם ההנאה ממגבות אמבטיה רכות וחמימות.

לפרטים ותיאום פגישה
מיכאל 0547513320
אולמות התצוגה שלנו –
ירושלים- יד חרוצים 14, תלפיות
נתניה- יד חרוצים 6, פולג

מחמם מגבות 

 מייבש מגבות חשמלי

כתיבת תגובה