מתלה מגבות לאמבטיה

אין דבר מפנק יותר ממגבת חמה שממנה אפשר להנות אחרי האמבטיה, במיוחד בימות החורף הקרים. כעת זה יכול להיות הפינוק הפרטי שלכם בבית. פתרונות החימום האקסקלוסיביים של טרמוסטיילר מעניקים לכם הזדמנות ייחודית של פתרונות חימום מעוצבים שיספקו לכם מענה מושלם של חימום חדר האמבטיה, מתלה למגבת, חימום וייבוש המגבת במוצר אחד.

קשת רחבה של מוצרים בגדלים, עיצובים וסגנונות שונים יאפשרו לכם לשדרג את חדר האמבטיה והמראה שלו ולהנות מפתרון ייחודי שיעניק לשהיה בחלל תחושה משודרגת לחלוטין. מתלה מגבות לאמבטיה ופתרונות חימום מודרניים נוספים – הם לא מה שהיו פעם והיום הם גם יאפשרו להנות מעיצוב ייחודי שיעניק לחדר האמבטיה מראה חדשני ואתסטי לצד מבחר עשיר במיוחד של פתרונות משלימים.

מתלה מגבות מעוצבים

כיום בשוק קיימות מספר חברות המתמחות בעיצוב וייצור מתלה מגבות מעוצבים ומסוגננים לחדרי האמבטיה לצד סדרות של מוצרים נוספים המספקים פתרונות חימום לבית, חימום חשמלי לאמבטיה וכיוצא בזה. מדובר למעשה על מתקן נייד שניתן למקום בחלל, צמוד לקיר או בכל מיקום אחר, ללא צורך באיש מקצוע או בסיוע להתקינו או להזיזו ממקום למקום.

המתקן, שמגיע בקשת רחבה של צבעים ובעיצוב מדליק במיוחד יספק חימום לחלל האמבטיה, יאפשר לייבש את המגבות לאחר השימוש ואפילו יחמם לכם את המגבת בזמן שאתם מתקלחים, כך שהיציאה מהמקלחת תהיה הרבה יותר מפנקת. בעזרת סיוע מקצועי תוכלו לבחור ולהתאים פתרון חימום חשמלי לאמבטיה כך שיספק לכם פתרון חימום ועיצוב אולטימטיבי. תוך התאמה לגודל החלל, לעיצוב שלו ולצרכים הפרטיים שלכם.

פתרונות החימום החדשניים לחדר האמבטיה מספקים מערכות יעילות בעלות יכולת שליטה ובקרה מלאה על מידת החום, חסכון בצריכת החשמל, ניידות פשוטה וקלה שאינה מצריכה מאמץ או סיוע של בעלי מקצוע ומבחר עשיר במיוחד של פתרונות בגדלים, עיצובים וצבעים שונים. בין היצרנים המובילים במשק ניתן למצוא מותגים כמו CAMPA, CINIER, BREM, ACOVA ונוספים.

לרשותכם עומד קטלוג מוצרים בו תוכלו להתרשם מתמונות תצוגה ומפרט טכני של המוצרים השונים. שירותי החברה כוללים ייעוץ אישי, אספקה והתקנה של המוצר בכל רחבי הארץ, כל שתוכלו להיוועץ ולקבל סיוע בבחירה והתאמה של המוצר המושלם עבורכם ולקבל אותו עד הבית.

כתיבת תגובה