מחמם מגבות הוא אביזר שנועד לייבש ולחמם את המגבות לפני שאתם מסיימים את הרחצה היומית שלכם. הוא מחמם גם את חדר הרחצה, כך שתוכלו ליהנות מחלל נעים ומרגיע להתנקות מעמל יומכם ולהירגע.

 

מייבש מגבות על מים

למה מייבש מגבות חיוני?

להלן היתרונות שמציע מייבש מגבות בחדר הרחצה הביתי שלכם:

 

  1. לוקסוס ולייף סטייל

מחמם מגבות יוסיף יוקרתיות לחדר האמבטיה שלכם ויגרום לכם להרגיש מידי יום שאתם מתפנקים בחדר ספא יוקרתי.

 

  1. חדר רחצה חם ונעים יותר

מקלחת בתחילת היום או בעונת החורף עלולה להרתיע אתכם מעט. באמצעות מחמם מגבות תוכלו לחמם גם את חלל החדר ולצאת מהמיטה ישירות אל הרחצה המרעננת שלכם בקלות ובקלילות.

 

  1. עיצובים ייחודיים

מחממי מגבות מגיעים במגוון גימורים ועיצובים שיכולים להתאים לכל סגנון עיצוב. יש מחממי מגבות צמודי קיר או שעומדים עצמאית, בגדלים שונים ובהתאם למספר הנפשות בבית או מספר המגבות שתרצו לתלות עליהם.

 

  1. היגיינה

מחממי מגבות מונעים מהמגבת לספוג ריח מעופש עקב הלחות שמצטברת בחדר הרחצה. בגלל שהם דואגים לייבש את המגבת בתום השימוש, הם מונעים גם הצטברות של חיידקים ועובש ובכך שומרים על חלל היגייני ובטוח יותר.

 

  1. פינוק לכל המשפחה והאורחים

באמצעות מחמם מגבות ניתן להציע לכל המשפחה ולאורחים החשובים בבית פינוק מושלם. זו דרך נפלאה לתת לאורחים להרגיש שאתם נהנים לארח אותם ולפנק את כל בני הבית מידי יום.

 

  1. פונקציונליות ונוחות

מייבש מגבות הוא אביזר שמאפשר להפוך את חדר הרחצה לפונקציונלי ונוח יותר. הוא מאפשר לכם לקבל יותר מחדר הרחצה, ואם הוא היה מפנק עד עכשיו, דמיינו כמה כיף יהיה לכם לשהות בו כעת.

וכן, הוא מגיע בדגמים חשמליים לכל בית ואף בדגמים על בסיס מים (מתחברים להסקה המרכזית) והוא גם יכול לעבור אתכם דירה, עם רק 4 ברגים!

 

  1. רבגוניות

מחממי מגבות לא חייבים לשמש אתכם רק לייבוש מגבות הרחצה שלכם. אם יש לכם בגדי ספורט מיוזעים, בגדי ים לחים או מעיל שנרטב בגשם, זו דרך נפלאה להיפטר מהלחות ומהריחות הנלווים לה. מחמם מגבות חוסך גם את השימוש ברדיאטורים ועשוי לשמש כמתלה נוסף לכביסה שצריכה ייבוש. בימות החורף, זו דרך נפלאה לייבש את החולצה האהובה, גם אם היא רק עכשיו יצאה ממכונת הכביסה.

 

  1. חיסכון בכמויות הכביסה

מחמם מגבות מאפשר לייבש את המגבת מיד בתום השימוש. מכיוון שזה מונע הצטברות של לחות, עובש וחיידקים, זה גם חוסך את כמויות הכביסה ומאפשר לעשות שימוש רב פעמי באותה המגבת.

 

לסיכום,

מחמם מגבות לוקח הרבה פחות מרחב בהשוואה לרדיאטורים (והוא גם יפה יותר). זה למעשה פתרון איכותי ויוקרתי, שמאפשר ניצול מרבי וטוב יותר של החלל עם סגנון עיצוב ייחודי ויתרונות למכביר.

מחמם מגבות שחור מעולה  לרכוש און ליין  מחממי מגבות מומלצים