רדיאטור לחימוםכאשר אנו משפצים את הבית, נדמה לנו שאנו חושבים על כל הפרטים. אך למעשה רוב האנשים שמים את הדגש על העיצוב ושוכחים עניינים טכניים חשובים, שאולי לא היו הסיבה לשיפוץ, אך בהחלט זהו זמן מתאים לטפל גם בהם. אני מתכוון לנושא חימום הבית – אנשים רבים שוכחים שזהו נושא שמוטב לטפל בו כבר בזמן השיפוץ.

את תכנון החימום בבית יש לעשות ברגע שכבר יש תוכנית לשיפוץ, אך לפני שיש תוכנית חשמל – זהו הרגע המתאים ביותר..

 אז מה אנחנו צריכים?

על מנת לתכנן נכון את חימום הבית כבר במהלך השיפוץ, ישנם מספר דברים שאנו צריכים. ראשית כל יש צורך בתוכנית הבית עם מידות החללים. בסך הכול מדובר בתרשים ממבט על עם מידות של כל החללים בבית. מידע זה חשוב עבורנו מכיוון שבעזרתו אנו יכולים לחשב את ההספק הנדרש על מנת לחמם כל חדר. ניתן למדוד בקלות בעזרת סרט מדידה.

את ההספק של התנור המבוקש קובעים על פי נפח החלל אותו רוצים לחמם, ברמת העיקרון אני ממליץ על 80-110 וואט למטר קוב. אין זו נוסחה מדויקת, הדבר תלוי ברמת הבידוד בבית (האם יש קירות חיצוניים, חלונות גדולים…), בטמפרטורה האידיאלית מבחינתכם ועד כמה החדר קר. כמו כן יש לציין כי חישוב זה מתייחס לתקרה בגובה סטנדרטי. לדוגמה אם החדר שאותו אתם רוצים לחמם הוא בגודל של 4 מטר על 4 מטר זה נותן לכם 16 מטר מרובע,בגובה סטנדרטי (2.70), כלומר אתם צריכים תנור חימום הנמצא בטווח של  1280-1760 וואט.

דבר אחרון לפני שעוברים לבחירת מכשיר החימום עצמו הוא נקודת החשמל – לא לשכוח בעת השיפוץ להקצות שקע מיוחד בשביל התנור, לעתים יש לעשות שקע מוגבה עבור תנור תלוי, לרוב באמבטיות, כשתולים מתלה מחמם מגבות. אבל אם זה רדיאטור לחימום החלל בלבד, (בלי חימום המגבות) עדיף למקם את השקע 30-40 ס"מ מהרצפה.

לאחר שאתם יודעים איזה חימום אתם צריכים מבחינת ההספק, ולאחר שדאגתם לנקודת חשמל במקום המתאים, עליכם לבחור את סוג  המכשיר, הדגם, הצבע והעיצוב. בטרמוסטיילר תוכלו למצוא מגוון גדול של אמצעי חימום, רדיאטורים, ומחממי מגבות מעוצבים. עליכם לבחור בסוג המכשיר על פי ההעדפות האישיות שלכם, איכות החום הרצויה, מידות המכשיר, העיצוב.. כמו כן גם כמות שעות החימום שתרצו לחמם ביממה, תעזור לכוון אתכם לרדיאטור המיועד. (חסכוני יותר… או פחות..)

מערכות החימום של טרמוסטיילר מגיעות במבחר עיצובים וסגנונות, אצלנו תוכלו למצוא מקרני זכוכית מודרניים, תנורים לאמבטיה, רדיאטורים ועוד. כולם מגיעים בעיצובים מודרניים ואסתטיים של מיטב המעצבים הצרפתים ומקפידים על סטנדרטים בטיחותיים.

מערכות החימום השונות מתוכננות במיוחד להתקנה קלה ופשוטה, אין צורך בהכנות מיוחדות מלבד שקע חשמלי קרוב. אל תהססו לפנות אלינו לכל שאלה או התייעצות לגבי בחירת מערכת החימום, ההתקנה והשימוש. לפרטים נוספים  0547513320 termostyler1@gmail.com

מוזמנים לאולם התצוגה שלנו בירושלים, רחוב יד חרוצים 14,תלפיות.

כתיבת תגובה