כל חדר רחצה צריך מתלה מגבות עליו נתלה את המגבות המוכנות לשימוש וכמו כן עליו נתלה את המגבות הרטובות שזה עתה השתמשנו בהן. מתלה מגבות הוא פשוט חובה, זוהי הדרך היחידה שבה המגבת יכולה לקבל סיכוי להתייבש. בין אם אנחנו מתכננים להשתמש בה שוב או לשלוח לכביסה, אנחנו תמיד חייבים לתת לה להתייבש. לא ניתן להשליך מגבת רטובה לסל הכביסה או לקפל אותה על מדף – במהרה היא תדיף ריח רע ואף עובש מסוכן. בשביל זה יש מתלה מגבות – זוהי הדרך היחידה שבה ניתן לתת למגבת סיכוי להתייבש.

כאמור לכל אחד מאתנו ישנו מתלה מגבות בחדר האמבטיה, יש המסתפקים במשהו פשוט שקנו בחנויות המוכרות אביזרים לבית ובדרך כלל מתאים להתקנה עצמית. חלק ישקיעו במשהו יותר יקר בעל רמת עיצוב יותר גבוה וחומרים יותר איכותיים. אבל בסופו של דבר מדובר במתלה פשוט עליו מניחים את המגבת והוא מאפשר לה להתייבש במהירות גדולה יותר ולהכינה לשימוש חוזר.

אך ישנם אנשים הרוצים יותר עבור עצמם ולכן מציבים סטנדרטים גבוהים יותר בחדר הרחצה שלהם. איני מדבר רק על סטנדרטים גבוהים המתבטאים בעיצוב מרשים יותר וחומרים עמידים יותר. אני מדבר על סטנדרטים המעניקים ערך מוסף למוצר עצמו ולשימוש בו. אם אתם תוהים מה אפשר לחדש בתחום של מתלה מגבות אז הרשו לי להציג מתלה מגבות בעל פונקציה של חימום. מחמם מגבות הוא הדור הבא של מתלה המגבות. מדובר בהתקן מעוצב המשמש כמתלה מגבות ובמקביל מחמם מגבות.

מחמם מגבות משפר את חווית הרחצה שלנו ואת ההיגיינה האישית שלנו. מחמם מגבות מאפשר למגבות שלנו להתייבש בצורה מהירה יותר ובכך מסייע בהפחתת התפתחות הבקטריות על המגבת. השימוש במחמם מגבות מקטין את מחזורי הכביסה של המגבת ובכך חוסך לנו בהוצאות. מחמם מגבות נותן לנו חוויה אחרת ברחצה, במקום להתנגב במגבת לחה וקרה מהבוקר אתם יכולים לקבל את אותה המגבת מהבוקר כאשר היא יבשה וחמימה. החוויה של להתנגב במגבת יבשה וחמימה היא נעימה יותר מכל מגבת שזה עתה יצאה מהכביסה. אני מדבר על הפינוקים הקטנים שעושים לנו את החיים יפים.

החימום של מתלה מגבות לא רק מחמם את המגבות אלא גם את החדר כולו ומעלה במעט את הטמפרטורה בחדר. דבר ההופך את הרחצה בימים קרים לנעימה הרבה יותר. אם אתם דואגים לגבי צריכת החשמל, הרשו לי לספר לכם שמתלה המחמם מגבות נחשב לאמצעי חסכוני בחשמל. ואם אתם חושבים על חיסכון אז אל תשכחו את החיסכון שאתם משיגים באמצעות הפחתת כמות הכביסות.

לפרטים נוספים מוזמנים להתקשר ל072-2503262 וכן אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם באולם התצוגה שלנו בירושלים 

כתיבת תגובה