חדרי אמבטיה ומקלחות הם אזורים בבית הסובלים מהבלאי הגבוה ביותר. השימוש היומיומי במים והחשיפה ללחות מותירים את החלל חשוף לנזקים שונים. אולם, אין זה אומר שאינכם צריכים להשקיע בעיצוב החללים האלו. אספנו בשבילכם כמה רעיונות לעיצובים מודרניים שיכולים לעורר בכם השראה לשיפוץ האמבטיה הבא שלכם.

 

  1. עיצוב בהיר עם צוהר

רוצים להקטין את הצורך באור מלאכותי? צוהר בתקרה של חדר האמבטיה ישטוף את החלל באור טבעי ואסתטיקה, ויסייע לכם לקדם את הצריכה האנרגטית של הבית.

 

  1. שיק שחור

קיר מבטא שחור מלא מוסיף סגנון ואופי לחדר אמבטיה. השילוב הקלאסי של שחור ולבן מעניק לחדר אלגנטיות נצחית, ואם אתם רוצים לתת נגיעה כפרית, תוכלו לעטר את הפנלים והמתקנים השונים בברונזה.

 

  1. אלגנטיות משיש

גימור של שיש מהרצפה לקיר הוא בהחלט בגדר מותרות, אך ההשקעה שווה את המראה הקריר, היוקרתי והאלגנטי שהחלל מקבל. השיש עמיד בפני שריטות, סדקים וטמפרטורות גבוהות ולכן מהווה בחירה נפלאה גם עבור מי שמשלב הסקה חשמלית בחדר הרחצה.

 

  1. מינימליזם מזכוכית

לוחות זכוכית מעניקים לחדר הרחצה מראה מודרני, מסודר ומינימליסטי. הלוחות מספקים הגנה מלאה מפני התזות ללא חסימה של או, ומארז הזכוכית יוצר אשליה של מרחב, שגורמת לחדר להיראות גדול יותר. שילוב של אביזרי זהב באמבטיה יעניקו לחדר מראה מפואר ויוקרתי.

 

  1. צפחה במקלחת

לוח מרהיב וגרגירי בעל מרקם וטון טבעיים מעניקים לחדר נופך מאופק של מעמד ויוקרה. לצד רצפת חלוקים, חלון רחב ותא זכוכית, החלל עדיין ייראה מואר ובהיר למרות הגוון הכהה של הצפחה.

 

  1. הכל בלבן

קלסיקה אמיתית היא בחירה בלבן – הכל נראה נקי, מסודר ומינימליסטי, וניתן לשחק עם מרקמים וניגודיות.

 

  1. נוחות ופינוק זה כל העניין

כיאה לחדר הרחצה, נוחות ופינוק הם שילוב מושלם שהופך את שעת הרחצה לשעה של קסם ורוגע. אמבט גדול ונוח לצד גימורים נקיים, אריחים יפים ואבזור יוקרתי הופכים את חדר הרחצה למקום המפלט הכי נעים בבית.

 

  1. בטון מוחלק

חשוף ויפה, נקי ומסוגנן. קירות ורצפת בטון במקלחת הם לא האופציה הראשונה שתחשבו עליה, אך הקרירות שמוקרנת מהחומר מעוררת רוגע נזירי והתבוננות פנימית. לצד ריהוט שחור, אמבט מודרני לבן, וחלון רחב, אתם עשויים לקבל חלל עם מראה טבעי ומרגיע.

 

  1. מקלחת גשם

לפעמים גוף הרחצה שתבחרו הוא שיעשה את כל ההבדל. בחירה בברז שמתיז את המים כגשם שוטף יכולה להעניק לכם ניקוי יומי של הדאגות ותחושה קרובה לטבע. את מקלחות הגשם ניתן להתקין על הקיר או מהתקרה.

 

  1. חם ונעים

כדי להשלים את עיצוב חדר האמבטיה עליכם לוודא שחשבתם על הכל. אחד הפריטים הכי מיוחדים שחותמים את עיצוב החדר הוא מחמם מגבות, שמבטיח חלל חמים ונעים ומגבת יבשה שתעטוף אתכם ברכות וחמימות מיד עם צאתכם מהמקלחת. אם יש משהו שיגרום לכם להרגיש כמו בספא, זה מייבש מגבות איכותי שמהווה גם פריט דקורטיבי ופרקטי כאחד.

 

לסיכום,

אין למעשה כללים חד משמעיים כיצד לעצב חדר רחצה מודרני, והאופן שבו תבחרו לעצב את החלל הפרטי שלכם תלוי במידה רבה באופי שלכם, בצרכים שלכם ובטעמכם האישי.

עיצוב מודרני לא שולל שום אופציה, ולכן אתם יכולים לשלב אריחים מיוחדים, זכוכית, חלוקי נחל, עץ מסוגים שונים, אבן טבעית ועוד. עם זאת, כדי שחדר הרחצה יהיה מושלם, עליכם לאבזר אותו נכון ולוודא שחשבתם על כל הפרטים, החל מהתאורה, דרך הנוחות ועד לפרטים הקטנים כמו המגבת הרכה והחמימה שממתינה לכם בתום הרחצה.

 

מחמם מגבות שחור לקנות במחיר טוב ומומלץ.