מחמם מגבות לדירה

גם אתם רוצים לפנק את עצמכם בחוויית רחצה מפנקת במיוחד? איך עושים את זה? האם ניתן להפוך את הרחצה בחדר האמבטיה – לא רק לעול מציק ומעצבן שצריך לסיים, אלא לחוויה מרגשת ורב חושית? אכן כן. בעזרת הכלים הנכונים והאמצעים המגוונים שהופכים את הרחצה לחוויה מרגשת.

קצת על חדר האמבטיה שלכם…

תנו לנו לנחש מה מכיל חדר האמבטיה שלכם. מן הסתם אסלה, כיור קטן, אגן אמבטיה בו ניתן לשבת בנינוחות, או לחילופין מקלחון אשר כמעט ואינו תופס נפח, ואולי ארון או שניים בו אתם מאחסנים את המגבות ואת כל מה שאתם נדרשים לו בחדר האמבטיה. אופס, יש משהו שאולי לא קיים אצלכם בחדר האמבטיה, אבל בלעדיו – הרחצה לא יכולה להפוך לחוויה!! במה מדובר? במחמם מגבות לדירה כמובן.

מחמם מגבות לדירה

מה זה מחמם מגבות לדירה?

מחמם מגבות לדירה הוא מוצר חדש יחסית, לעומת שאר אביזרי החשמל המוכרים לנו. אך למרות זאת, הוא הולך והופך לפופולארי באירופה, ארצות הברית ואפילו כאן בישראל. מחמם מגבות לדירה שוכן בחדר האמבטיה בדרך כלל, והתפקיד העיקרי שלו – הוא לאפשר לכם חוויית רחצה מענגת, נעימה ומפנקת, שרק מחמם מגבות לדירה יכול להעניק לכם.

 

מחמם מגבות לדירה, חוויה – ומה שביניהם

מכירים את זה שאתם נכנסים לשעת רחצה, אבל אינכם רוצים שהיא תיגמר. המים נעימים לכם, הם לא חמים מידי ולא קרים מידי, הם שוטפים את כל עמל היום ממכם ומאפשרים לכם כמה דקות של פרטיות עם עצמכם. אבל אז, כשאתם עומדים לפני היציאה מאגן האמבטיה או מהמקלחון, אתם נזכרי בקור המקפיא שעוד רגע יצבוט את גופכם, וכל הרחצה ממנה נהניתם עד לרגע זה – כבר איננה.

 

למה קר כאשר יוצאים מהאמבטיה?

אולי אתם מאלה שחושבים, כי רק בימות הכפור הקור יעטוף אתכם, בעת שתצאו מן האמבטיה. אך האמת היא, שפחות משנה אם קר או חם בחוץ, עצם הרחצה היא גורם מרכזי לקור שילפות אתכם בעת היציאה ממשטח הרחצה. ומדוע? תחושת הקור נובעת בעיקר מהבדלי מזג האוויר. בעוד, שבעת הרחצה נהניתם ממים חמימים ונעימים, בעת שאתם מכבים את ברז המים, הטמפרטורה מנוכה יותר, ואז גם אם בחוץ חם – אתם חווים קור מצמרר ולא נעים שמעיב על חוויית הרחצה שלכם.

מחמם מגבות לדירה כולל אפרות להתקנה

אז מה הפתרון? האם הוא קיים?

"אז שלא ניכנס יותר להתרחץ?" בוודאי אתם שואלים בהומור, ואנו גם נשיב – כמובן שכן, ועדיף כל יום. אבל… לא מגיע לכם לסבול! יש דרך להפוך גם את היציאה מהרחצה לחווייתית, נעימה, ועם עונג שמאפיל אפילו על הרחצה עצמה. כיצד? על ידי מחמם מגבות לדירה, אשר עליו תחממו את המגבות שלכם עוד טרם הרחצה. וכך, מיד כאשר תצאו ממתחם הרחצה, תוכלו להתעטף במגבת חמימה, נעימה ומפנקת שתגרום לכם להרגיש טוב מתמיד.

 

מתי מומלץ לשים את המגבות לחימום על מחמם מגבות לדירה?

כדי להשיג את מירב האפקט המפנק מן המגבות, ההמלצה היא לשים את המגבות כשעה עד שעה וחצי לפני תחילת הרחצה. כך, המגבות יתחממו על השלבים של המחמם מגבות לדירה, ובעת היציאה מן הרחצה תוכלו להנות מהן חמימות ומזמינות ,כאשר אינכם מרגישים כלל את שינויי מזג האוויר מן האמבטיה לחוץ.

 

מחמם מגבות לדירה בטכנולוגיה מתקדמת

אחד הבונוסים במייבש מגבות לדירה, הוא – שאפשר להפעיל אותם ולתזמן את החימום שלו לזמן הרצוי לכם. הרי שעת הרחצה שלכם מידי יום היא משוערת, ובדרך כלל נעה באותו ציר זמן. וכך, אתם יכולים לכוון את מחמם המגבות מראש לשעה הרצויה, מבלי שיהיה מוטל עליכם העול של זכירת חימום המגבות. וכך, ללא כל משימה או מטלה מעיקה – אתם נהנים ממגבות חמימות ומפנקות בעת היציאה ממתחם הרחצה המחמם.

 

מחמם מגבות שמתאים לכם בול

כדי שמחמם המגבות לא רק יעניק לכם חוויה, אלא גם עיצוב מנצח שמשתלב עם הקונספט העיצובי של חדר האמבטיה שלכם, תוכלו להתרשם ממחממי מגבות במגוון צבעים, צורות ומרקמים, וכך להבטיח לעצמכם מחמם מגבות שמוסיף לכם יופי, הנאה, ועונג מתמשך. 

 

לסיכום

מחמם מגבות הוא האמצעי המובהק שלכם, לחוויית רחצה מתמשכת, שממשיכה הרבה אחרי שתכבו את ברז המים. כי מגיע לכם להתפנק ולהנות!

 

רדיאטור מומלץ