מחמם מגבות מוט

גם אתם מרגישים לפעמים שהחורף גורם לכם לתופעות לוואי משונות? הלילה שפורש את כנפיו מוקדם מידי, הכפור ששולט באוויר ולא נותן לכם לנשום לעומק, וחדר האמבטיה שפתאום כבר לא קורץ לכם. כי – איך אפשר להתקלח כשקר כל כך?

אז את בעיית מצב הרוח יוכל אולי הפסיכולוג שלכם לפתור, ובשביל בעיית הקור שבחוץ, תוכלו לקבל פתרון בחנות הפרוות העירונית. אבל לבעיית הרחצה, בהחלט יש לנו מה להציע עבורכם, על מנת שגם אתם תוכלו להתקלח בקלות גם בחורף הנורא!

מכירים את זה…

אתם רוצים כבר ללכת לישון, כל כך רוצים! אבל לפני כן אתם חייבים להתנער מעמל היום המציק ולשטוף מעליכם את כל הרגעים על מנת שתוכלו להגיע רגועים ועם ראש נקי למיטה. אבל… אין לכם כוח, פשוט אין לכם כוח! ואז, נוצר האבסורד. הרי בשביל ללכת לישון אתם נדרשים לרחצה, ועבור הרחצה אתם נדרשים לשינה שתביא לכם את הכוח. אז מה עליכם לעשות? פשוט מאד. אם גם לכם יהיה בחדר האמבטיה מחמם מגבות מוט, גם אתם תוכלו לפתור סוף סוף את הקשר הגורדי ולהיכנס לחדר האמבטיה ללא שמץ של התלבטות. כי אין מי שלא מחכה כבר לשעת הרחצה היומית, כשיש לו בחדר האמבטיה מחמם מגבות מוט.

 

מה זה מחמם מגבות מוט?

קר, קפוא. ולא, לא מחוץ לבית בגשם, הברד או השלג היורד בחוץ, אלא אצלכם בבית בחדר האמבטיה. אתם רק חולמים בגעגוע על המיטה הנוחה והפוך המחמם, ושואלים את עצמכם למה עליכם לעבור את הסיוט הזה בשביל לקבל היגיינה בסיסית כל כך.

תארו לעצמכם שהייתם יכולים לגרור את הפוך המחמם לעבר חדר האמבטיה, בסימבול כמובן? נשמע טוב ומחמם מידיי? האמת היא, שבעזרת מחמם מגבות מוט, גם אתם יכולים להנות מאפקט הדומה לאפקט המיטה הנוחה והפוך המחמם. איך? על ידי המחמם מגבות מוט שמחמם את המגבת, הופך אותה לחמימה, נעימה ומזמינה. עד כדי כך שאתם מוצאים את עצמכם נכנסים להתקלח, רק בגלל המגבת המפנק שממתינה לכם בסוף על מחמם מגבות מוט.

מחמם מגבות מוט
מחמם מגבות מוט

איך משתמשים במחמם מגבות מוט

השימוש המיטבי במחמם מגבות מוט, כמובן משתנה בין מחמם למחמם בהתאם להוראות ההפעלה. אך האמת היא, שרובם ככולם של מוטות החימום למגבות משתמשים בטכנולוגיה זהה ולכן גם השימוש בהם הוא בעל מכנה משותף.

בדרך כלל, על מנת להשיג את מלוא האפקט של המחמם מגבות מוט, יש להפעיל את מחמם המגבות כחצי שעה עד שעה לפני הרחצה, וכך בעת סיום הרחצה המגבת תמתין לכם חמה, רכה ונעימה. בנוסף, פעמים רבות ניתן לחמם כמה מגבות במקביל, ובכך לאפשר סדרה של רחצת כל בני הבית, מבלי שיהיה עליכם להמתין בין חימום של מגבת אחת לשנייה, מה שכמובן יכול לחסוך לכם זמן וסבלנות.

מחמם מגבות מוט
מחמם מגבות מוט
רמת החום של מוט המגבות

כל אחד מאתנו שונה, לא רק בפרצוף, אלא גם בפנים שלנו, בתכונות, ברגשות, בפרשנות האישית, ו-בתחושות. יש כאלה אשר מעדיפים את המגבת שלהם חמה עד לוהטת. יש כאלה שמעדיפים את המגבת שלהם במצב פושר שאינו קפוא, ויש לעומתם כאלה שמעדיפים את המגבת שלהם במצב ביניים – חמימה אך לא מידי. ומה אתם?

אבל… איך ניתן להשתמש באותו מחמם מגבות מוט ועדיין לאפשר לכל אחד לקבל חום מגבת שונה? בעזרת התרמוסטט האישי, שניתן להתאמה ויכול להתכוונן בהתאם לרצון האישי של כל האחד מהמשתמשים במגבות. וכך, ניתן להנות ממחמם מגבות אחד, שנותן 'יחס אישי וחם' לכל אחד מבעלי המגבות שמחוממות עליו.

 

מתי מפעילים את מוט המגבות

רובם ככולם של האנשים, מנהלים סדר יום אשר חוזר על עצמו, עם שעת קימה קבועה, שעת שינה זהה, וכמובן שעת רחצה שחוזרת על עצמה מידי יום פחות או יותר באותה השעה. ולכן, גם אתם יכולים לכוון את המחמם מגבות מוט על ידי טיימר שמותקן בו, וכך להוריד מכם את העול ואת הצורך לאחוז ראש ולהפעיל את מחמם המגבות, ולאפשר לעצמכם להנות ממנו בצורה מקסימלית מידי יום.

לסיכום: חורף, קיץ, אביב וסתיו – מחמם המגבות הוא המוצר הכי מפנק באמבטיה, שיכול להתאים את עצמו לכל אחד באופן אישי ואף להיות מופעל בתזמון הנכון על ידי טיימר.

מחמם מגבות מוט
מחמם מגבות מוט

רדיאטור מומלץ

מחמם מגבות 

 קונווקטור