מייבש מגבות קטן

אין ספק כי גם אתם השקעתם רבות, במחשבה על עיצוב וחלוקת דירת החלומות שלכם. בכל חדר הושקעה מחשבה מרובה, על מנת שהוא יתאים לאווירה המשפחתית האישית שלכם. בין אם מדובר על המטבח, בין אם מדובר על הסלון, ובין עם מדובר על חדר האמבטיה – בכל פריט אותו קניתם ורכשתם, השקעתם מחשבה מרובה, על מנת להשיג מקסימום פינוק, הנאה ופרקטיות במבנה הבית. האם יש פרט עליו עדיין לא חשבתם??? ייתכן.

מייבש מגבות קטן וחיסכוני

מאחורי הקלעים של המטבח שלכם…

המטבח שלכם מכיל את כל מה שאתם נדרשים, עבור המחיה השוטפת והקיום הבסיסי. הרי לא תוכלו לחתוך ירקות ללא משטח שיש מהוגן, נכון? ואיך תוכלו לשבת ולסעוד ארוחה משותפת ללא שולחן אוכל וכסאות מותאמים? כיצד תאפו עוגות ללא תנור איכותי במיוחד? והאם האוכל המשביע יוכל להתבשל בעצמו ללא גז עוצמתי? ללא ספק, המטבח שלכם מכיל את כל מה שארוחות משביעות. אבל האם חשבתם פעם, למה המטבח שלכם כולל גם מגוון אמצעי חימום לאוכל, כמו: מיקרוגל, תנור או טוסטר אובן?

 

אמבטיה קרה היא כמו אכילה קרה

מבטיחים לכם שאפשר לאכול מאכלים גם שהם קרים. מה בוער לכם לחמם אותם? הופה. בוודאי אתם לא מצליחים להבין את השאלה. הרי מאכלים הרבה יותר טעימים ונעימים כאשר הם מחוממים לטמפרטורה הרצויה. וכל ילד צריך לפחות ארוחה חמה אחת ביום, שאיך שהוא, בגלל היותה חמה – היא גם הרבה יותר משביעה. אז רק תגידו לנו מה ההבדל בין המטבח, לחדר האמבטיה. ומדוע לא מגיע לכם לצאת ממשטח הרחצה, אל מגבת מחוממת הייטב על ידי מייבש מגבות קטן???!!!

 

מייבש מגבות קטן הוא סוד הרחצה שלכם

הילדים לא מעוניינים להיכנס להתקלח? גם אתם חושבים פעמיים לפני שאתם בוחרים בחוויית הרחצה המפוקפקת? לא פלא. הבעיה ברחצה לא טמונה דווקא ברחצה עצמה, אלא דווקא בשניות שלאחר מכן – במעבר מהמים החמים והנעימים, אלא השטח הקר והמצמרר שבחוץ. אין ספק, כי לו יכולתם להקל על עצמכם ברגעי המעבר, לא הייתם מתלבטים לפני שהייתם נכנסים להתרחץ. ואיך מקלים על המעבר בצורה יעילה, בטוחה, איכותית ומפנקת? על ידי מייבש מגבות קטן.

מייבש מגבות קטן

מה זה מייבש מגבות קטן?

מייבש מגבות קטן – כשמו כן הוא. מייבש מגבות, עליו אתם מניחים את המגבת על מנת שהיא תתייבש מן הרחצה הקודמת, ויותר מכך – תתחמם לטמפרטורה נעימה ומפנקת במיוחד. וכך, ברחצה הבאה אתם זוכים להנות ממגבת חמימה ועוטפת ישר ביציאה ממשטח הרחצה, וכך המעבר ממשטח הרחצה אל החוץ – הוא לא רק מעיק וקריר, אלא להפך – חמי, מענג ומפנק.

 

למי מתאים לקנות מייבש מגבות קטן?

האמת היא, שמייבש מגבות קטן מתאים לכל מי שיודע לדאוג לעצמו ולבני משפחתו הקרובים. בעזרת מחמם המגבות נמנעים הרבה רגעי קור בלתי נעימים. כך שלא פלא שיש משפחות בעבורם מייבש מגבות קטן הוא לא רק בונוס – אלא ממש חובה. ואם גם לכם מתאים לדאוג לרווחתכם ולרווחת משפחתכם, זה הרגע להתרשם מהדגמים המפנקים של מחממי המגבות שלנו.

 

ואם חדר האמבטיה שלכם קטן?

לקוחות רבים מגיעים אלינו כמעט מיואשים,. הם כבר הבינו את החשיבות הרבה שטמונה במייבש מגבות קטן, והם מעוניינים לפרגן לעצמם את האביזר החשמלי המוביל. אבל, הם בטוחים שהם לא יימצאו פתרון שיתאים להם. ומדוע? כיוון שחדר האמבטיה שלהם הוא קטן, צר מידות וכמעט ושאינו יכול להכיל דבר נוסף מעבר למה שכבר קיים בו. מזדהים? אל דאגה! גם לכם מגיע להנות ממייבש מגבות קטן! כיצד? על ידי מייבש מגבות קטן וקומפקטי אשר יכול להשתלב בכל רחבי חדר האמבטיה, גם במקרה בו הוא קטן למדי. כי גם למי שבביתו חדר אמבטיה שאינו גדול, מגיע להנות ממייבש מגבות מחמם ונעים.

 

טיפים לשימוש במייבש מגבות

  1. חממו מראש את מייבש המגבות, וכך תוכלו להנות ממגבות יבשות וחמימות מיד לאחר סיום הרחצה.
  2. תלו את מייבש המגבות, במקום בו הגישה אליו תהיה הכי פרקטית ונוחה, על מנת להקל עליכם לקחת את המגבת ממחמם המגבות, מיד לאחר סיום הרחצה.
  3. בחרו במייבש מגבות המעוצב בצורה משלימה לקונספט העיצובי של חלל חדר האמבטיה שלכם והאביזרים המרכיבים אותו כולל כל האלמטים המדרשים .
  4. רדיאטור מומלץ