פתרונות חימום לבית

גם אתם רוצים לחמם את הבית מפני החורף המתקרב ולאפשר לעצמכם להנות מחלל חם ונעים? במיוחד בשבילכם! קבלו את המדריך שיכיל עבורכם פתרונות חימום לבית שמתאימים למגוון רחב של סוגי חללים, מספר נפשות ועוצמות חימום שמהוות קונטרה למזג האוויר שבחוץ. כי עם פתרונות חימום לבית גם החורף שלכם יהפוך לחם ומפנק!

 

פתרונות חימום לבית – רדיאטור חשמלי

הרדיאטור החשמלי הוא אחד מפתרונות החימום הכי ממומלצים לבית, ולא לשווא. בשונה ממרבית אמצעי החימום, הרדיאטור אינו דורש התקנה מסובכת או תשתיות יקרות שדורשות התקנה מאסיבית ואנשי מקצועי ייעודיים. ומסיבה זו, ניתן להשתמש בו בכל פינה וחלל בבית, בלי כאב ראש או עלות יקרה מידי של תשתיות.

 

למה כדאי להשתמש ברדיאטור חשמלי?

סיבה נוספת שבעקבותיה מומלץ להשתמש ברדיאטור חשמלי על מנת למם את הבית, נובעת מרמת הבטיחות הגבוהה של הרדיאטור. הרדיאטור נחשב לאלמנט חימום בטיחותי למדי לעומת פתרונות חימום לבית. ולכן, ניתן להשתמש בו גם בקרבת ילדים מבלי לחשוש על הבטיחות שלהם או על התרחשותה של שריפה חלילה.

 

משך הזמן של הפעלת הרדיאטור

עוד סיבה לכך שהרדיאטור הוא אחד מפתרונות החימום הכי לוהטים לבית – היא משך הזמן שהרדיאטור ניתן להפעלה. ניתן להפעיל את הרדיאטור למשך כמה שעות ברציפות, ובכך לאפשר חום נעים ברחבי החלל מבלי לדאוג להפסקה מרובה של אמצעי החימום לבי, אשר פוגעת בחימום הרצוף וגורמת לקירור החלל.

 

פתרונות חימום לבית – נעימים ולא מייבשים

עוד אלמנט משמעותי שגורם לרדיאטור החשמלי להפוך לנפוץ ופופולארי כל כך, הוא היכולת שלו לגרום לחימום של האוויר בתצורה גבוהה – מבלי לייבש אותו. וכך, החלל המחומם הינו חם ונעים, אך ללא יובש אשר מקשה על הנשימה ומונע להשתמש באמצעי החימום למשך זמן ארוך. בנוסף, הרדיאטור הוא נעים וידידותי לסביבה ואינו מזיק לה או כולל בתוכו אלמנטים שעלולים לגרום לזיהום אוויר.

 

על רדיאטור אומנותי שמעתם?

אחד מפתרונות החימום לבית המובילים ביותר, עבור ביתן מעוצבים אשר שמים דגש לא רק על הפונקציונאליות והחימום אלא גם על היופי והנוי – מגיע לידי ביטוחי בצורת רדיאטור אומנותי. הרדיאטור האומנותי מורכב מאמצעים חדשניים במיוחד, ביניהם אבן האוליקל שנחצבת מהרי האלפים בצרפת, כאשר הדגש המרכזי ברדיאטור זה – הוא על העיצוב הייחודי אשר מתאים את עצמו לקונספט העיצוב המרכזי של הבית, כך שלמעשה הרדיאטור האומנותי מהווה עוד פרט נוי ייחודי לבית.

 

רדיאטור אומנותי במגוון צבעים, מרקמים וצורות

אם גם אתם מחפשים פתרונות חימום לבית, אשר לא יאפשרו רק חימום של הבית, אלא יהוו עוד חלק משלים בעיצוב הכללי, רדיאטור אומנותי מתאים לכם בול. הרדיאטור האומנותי מגיע בשלל גוונים, צורות, מרקמים וצבעים – וניתן אף להתאים אותו באופן אישי לז'אנר העיצובי של הבית, כך שהוא ישיג גם את מטרת החימום וגם את המטרה של העיצוב המושלם של הבית.

 

פתרונות חימום לבית ולחדר האמבטיה

אחד הרגעים הכי קשים בחורף, הוא הרגע הזה בו אתם יוצאים מחדר האמבטיה הרטוב אל הקור שבחוץ. איך ניתן להתמודד עם הרגע הקר הזה בצורה החמה ביותר? על ידי מחמם מגבות עליו יהיו מונחות המגבות שלכם. מעט לפני סיום הרחצה הפעילו את מחמם המגבות וכאשר תצאו מן האמבטיה הקרה, המגבת שלכם תהיה חמה, נעימה ומחממת.

 

איך בוחרים מחמם מגבות לבית

על מנת שפתרונות החימום לבית יתאימו לכם באופן אישי, יש לבחור את מחמם המגבות בהתאם לפרמטרים הבאים:

  1. על מספר הנפשות בבית להיות בהלימה לכמות המגבות שמייבש המגבות מכיל בעת ובעונה אחת.
  2. על עיצוב מייבש המגבות להתאים לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה.
  3. על מייבש המגבות לתפוס כמה שפחות מקום.
  4. על מייבש המגבות להתאים לתשתיות החשמל או החימום שמותקנות בחדר האמבטיה שלכם.

לסיכום

ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות חימום לבית, אשר הופכים את החורף להרבה יותר קל וחם. עבור חימום החללים השונים בבי ניתן להשתמש ברדיאטור חשמלי או אפילו ברדיאטור אומנותי שמתאים את עצמו לקונספט העיצוב הכללי של הבית. כאשר עבור חימום חדר האמבטיה, ניתן להשתמש במייבש מגבות שמותאם באופן אישי לאמבטיה שלכם ומאפשר לכם להימנע מהקור הכרוך ברחצה המתבצעת בחדר האמבטיה.

מחמם מגבות 

חימום לבית 

מייבש מגבות

פתרונות חימום לבית פתרונות חימום לבית פתרונות חימום לבית