טכנולוגיה מתקדמת קונווקטור חשמלי מערכת חימום מתקדמת

חברת טרמוסטיילר מציע לכם 2 שיטות חימום
מערכת החימום החדשנית והחסכונית מצוידת באמצעי תנורי חימום המשלבים את שתי השיטות: הקרנת חום והסעת חום ונוצר שילוב מופלא המעניק לנו תחושת חימום אחיד ואיכותי בכל חלל הבית בזמן קצר ביותר וזמן ממושך גם לאחר הכיבוי. ובעלויות חימום מוזלות.

1. קונווקטור – הסעת חום

האופציה הראשונה הינה קונווקטור חשמלי , מדובר ברדיאטור שמחומם ע"י גוף חימום, (יציקת מונובלוק אלומיניום), והוא מכיל תרמוסטט אלקטרוני פלוס מערכת בקרה מכנית. נתונים אלו מאפשרים להגיע במהירות לטמפרטורה הרצויה באופן שקט, יעיל, הומוגני וחסכוני. כמו כן יש לקחת בחשבון שאופציה זו אידאלית לחימום בין 6-8 שעות שימוש יומי.

קונווקטור חשמלי מומלץ בין כל האפשרויות של מערכת חימום
קונווקטור חשמלי - מערכת חימום

2. מקרן – הקרנת חום – החלופה השנייה  של קונווקטור חשמלי הינה מקרן הכולל תרמוסטט של מערכת חימום

אלקטרוני ומערכת בקרה מכנית. המקרן בנוי מגוף חימום הנמצא בתוך פלטת אלומיניום, עובדה שתורמת לכך שכל שטח הפנים של המערכת יפלוט חום באופן הומוגני ואילו האוויר לא יתייבש וישאר נעים וחמים במידה. המקרן יקר יותר מהקונווקטור, אך במקביל הוא גם חסכוני יותר מאשר קונווקטור חשמלי.

קונווקטור

קונווקטור חשמלי

מערכת החימום של חברת טרמוסטיילר הם תנורי חימום מתקדמים וחסכונים המותאמות מבחינת ההספק, המידות והעיצוב לכל חלל אותו הן נדרשות לחמם.

כל יחידה מתפקדת באופן עצמאי וכוללת טרמוסטט אלקטרוני שעובד בעשירית מעלה . הם נשלטות ע"י פיקוד דיגיטלי/מכני המאפשר הפעלה רציפה של המערכת באופן יעיל וחסכוני יומי או שבועי (בעזרת טיימר).

תשתית נדרשת והפעלה: כלל התשתית הנדרשת לצורך התקנת תנור חימום של חברת טרמוסטיילר הינה פשוטה ביותר וכוללת לכל מכשיר נק' חשמל בלבד ובה חוט נוסף לטובת חיבור לפיקוד.
במקרה של בתים קיימים (בהם לא ניתן לבצע שינויים בתשתית החשמל) קיימת אפשרות לשליטה ע"י פיקוד אלחוטי.
הפעלת תנור החימום הינה פשוטה ביותר ותוך זמן קצר ניתן ללמוד להפעילה באופן יעיל ביותר.
בעת מעבר דירה ניתן להעתיק את המערכת בהשקעה מינימלית.

קונווקטור חשמלי מה זה

תכנון וביצוע: את ההחלטה לגבי הכנסת תנורי החימום יש לקבל כבר בשלב התכנון בכדי שניתן יהיה לתכנן תשתית מתאימה.
תכנון ראשוני (ובו קביעת הספקים נדרשים) יבוצע כבר בשלב מתן הצעת המחיר.
עם ביצוע ההזמנה של תנורי החימום מול חב' טרמוסטיילר יבצע יועץ החימום מטעמנו תיכנון מפורט מול הלקוח, המתכנן ו/או קבלן החשמל,
תכנון זה יכלול:

מה הרעיון? לקחת את החסרונות של רדיאטורים חשמליים המיושנים ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני להפוך חסרונות אלו ליתרונות וכמובן לחזק את היתרונות שהיו קיימות בהם גם בעבר חימום ניתן להעביר ב"הולכה", "הסעה" ו"הקרנה".
החימום האידיאלי – כזה המתפזר באופן שווה ואינו מייבש יהיה כזה שישלב בין "הקרנה" ל"הסעה" איטית.

קונווקטור חשמלי - מערכת חימום
1.עיצוב ואסטטיקה של קונווקטור מערכת חימום

מערכת החדשנית מורכבת מרדיאטורים המעוצבים בסגנון חלק וחדשני עם מידות קטנות בהרבה ודקות בהרבה מרדיאטורים מיושנים רק 8 ס"מ לדגמים האיכותיים לעומת 15-20 ס"מ ברדיאטורים המיושנים

הרדיאטורים החדשניים דקים במיוחד ומותקנים על הקיר באמצעות מתלים לא כמו הרדיאטורים המיושנים העומדים על גלגלים בעלי מבנה עבה וגס המסכן את אנשי ביתנו  כאמצעי מכשול וגם  כבל החשמל מסתרך לכיוון השקע לא תמיד באופן בטוח

.

קונווקטור חשמלי

2.איכות החימום

מערכת החימום החדשנית משלבת טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על בקרת חום אלקטרונית המפעילה את גופי החימום במשטר עבודה משתנה ואופטימאלי בהתאמה מלאה לרמת  חום המבוקשת ולטמפרטורה הסביבתית

 קונווקטור חשמלי צריכת חשמל

3.  ובעלות הרכישה וההתקנה חיסכון בצריכת האנרגיה החשמלית

יש לקוחות שמעדיפים להתקין מערכת הסקה מרכזית או מערכת חימום תת רצפתי ומוכנים לשלם הרבה כסף כדי לחוות חווית חימום איכותית, מערכת ותנורי החימום החדשנית והחסכונית תעניק לכם  חווית חימום דומה להסקה מרכזית או תת רצפתי אך בעלות רכישה והתקנה נמוכה משמעותית. במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים על מערכת הסקה מרכזית או תת רצפתי נוכל להשקיע אלפי שקלים ויש לנו כמה רדיאטורים לבית שיעניקו לנו חווית חימום ללא פשרות. כל מה שנצטרך הוא שקע חשמל פשוט

קונווקטור חשמלי מחירים המלצות

4. פיקוד מרכזי:
תפקידו של הפיקוד המרכזי הינו לאפשר הפעלה רציפה של המערכת כל החורף בכדי לאפשר נוחות חימום מקסימאלית תוך כדי שמירה על צריכת חשמל נוחה.

termostyler 8

קונווקטור חשמלי

קונווקטור חשמלי מחיר - מערכת חימום לבית

מערכת בקרה:


לסיכום

חברת טרמוסטיילר מעניקה לכם  אסטטיקה ובטיחות המשלבים מערכות החימום החדשנית והחסכונית כמו קונווקטור חשמלי המבוססת על רדיאטורים חכמים על חשמל או על מים 2 שיטות תנורי חימום מקובלות המקרן חום והקונבקטור, בכל רדיאטור מותקן בקר המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ושלט חכם מרכזי (אופציונאלי) שתפקידם להפעיל את תנורי החימום בעוצמה ובמשטרי עבודה אופטימאלי להשגת החימום הדרוש במהירות ובצריכת האנרגיה הנמוכה ביותר.

עלות החימום חסכונית משמעותית מרדיאטורים חשמליים רגילים ומיושנים ועלות הרכישה וההתקנה מתאימה כמעט לכל כיס שאח האופציות המתאימות היא בהחלט קונווקטור חשמלי .

קונווקטור חשמלי

spot 1500W

קונווקטור

FARE TECH

מערכת חימום לבית

Charleston

מערכת חימום

MILLENIUM

מחמם מגבות 

מייבש מגבות

כתיבת תגובה